Klacht: Slechte levering en in 2 keer en kleine maten

op 03 juli 2016 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechte kwaliteit en 5 weken levertijd en dan nog in 2 keer dat je 2 keer retour moet betalen

Gewenste Oplossing:

Als het goede kwaliteit was en samen was geleverd en binnen 3 weken niet 2 maanden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 17 augustus 2016 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stefan Paardekooper,

Jammer, dat u zolang op uw bestelling hebt moeten wachten de gebruikelijke levertijd is doorgaans veel korter. Echter in uw geval is deze uit de hand gelopen, onze excuses daarvoor.

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de producten. Uw bestelling is per omgaande aan u terugbetaald.

Met vriendelijke groet,
Support Brandeal

Alle klachten die gemeld zijn door Zhabu72