Klacht: Slechte levering bestelling

op 05 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kreeg ik een mail van DHL binnen waarin vermeld werd dat mijn bestelling binnen was gekomen. Ook zou het ondertekend zijn door mijzelf, terwijl ik niet thuis was tijdens de levering. Toen ik eenmaal thuis kwam en mijn brievenbus opende, zag ik tot mijn schrik dat mijn pakketje uit de verpakking was gehaald en door mijn brievenbus gepropt was. Daarbovenop lag de verpakking. In de bijlage heb ik een foto toegevoegd.
Ik heb telefonisch contact opgenomen met DHL en de man die ik aan de lijn had adviseerde mij online een klacht in te dienen. Helaas kan ik op de site van DHL geen klachtenformulier vinden.

Gewenste Oplossing:

*Serieus omgaan met mijn klacht
*vergoeding verzendkosten
*Lees bevestiging van mijn klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 augustus 2016 om 16:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste NienkeBackhaus,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor de manier van leveren.Dit is zeker niet
de bedoeling. De bezorger hoort het pakket netjes aan de deur te leveren en hij mag al zeker niet zelf tekenen voor het pakket.

Ik heb uw klacht direct doorgezet naar de leidinggevende van deze bezorger.
Daarbij heb ik ook de foto toegevoegd.

Helaas kan ik er niet voor zorgen dat u de verzendkosten vergoed krijgt.
Deze heeft u aan het bedrijf waar u de zending heeft gekocht betaald en niet
aan ons. De gemaakt kosten kunt u daar retourvragen. Uw verzender kan bij ons dan een claim indienen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Carola
DHL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door NienkeBackhaus