Klacht: Slechte levering

op 25 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is weer eens een pakketje kwijt geraakt bij dhl! Knap hoe jullie dat toch steeds weer voor elkaar krijgen! Ik snap niet dat bedrijven nog met jullie in zee gaan. Of er wordt iets naar eigen zeggen geleverd, maar het is nooit aangekomen. En zo is er ook wel eens een pakket met een waarde van 400€ in mijn voortuin geplant.
Van de week is er weer wat zoek geraakt. Nou, ik probeer als het even kan niet meer bij bedrijven te bestellen die via dhl leveren. En antwoorden als “contacteer het bedrijf, die stellen een onderzoek in” ben ik ook beu. Veel bezorgers van dhl maken er een potje van en klaarblijkelijk ligt dhl er niet wakker van. Goddank hoor ik zo nu en dan van bedrijven dat ze dhl ook zat zijn en overgaan op een andere bezorgingsdienst.

Heeft geen zin meer, bij dhl lijk je tegen een muur te praten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer vind ik geen zending terug in onze systemen. Heeft u voor mij de track en trace code van de zending beginnend met 3S, JVGL of JJD? Wellicht kan ik op basis daarvan meer zien. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel webcare

DHL

Heeft op 25 juli 2017 om 13:50 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Milo74