Klacht: slechte levering

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een mail gekregen dat mijn pakket via de DHL vrijdag 23 Juni geleverd zou worden, de trackingscode werkte niet.
Er is die dag niemand voor het pakket aan de deur geweest. De volgende dag belde DHL aan (heel vaak en snel achter elkaar). Mijn schoonmoeder haaste zich naar beneden om open te doen, maar de bezorgen liep al naar haar bus toe. Mijn schoonmoeder dus de deur uit erachteraan, maar de bezorgster haasste zich snel de wagen in en scheurde weg. (nu stond in de mail dat als er niet opengedaan werd ze het bij de buren zouden probern, dit is echter ook niet gebeurd).
Nu krijg ik via de trackingscode dat mijn pakket nog niet gescand is.
Ik ben heel erg benieuwd wanneer mijn pakket bezorgd gaat worden en of de bezorgster nu wel het fatsoen heeft langer dan 20 seconden te wachten.

als ik mijn pakket heb.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 15:03 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat de bezorgen zo snel weer is weg gegaan en dat deze is weggereden terwijl u er achter aan ging. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb hier dan ook direct melding van gemaakt bij het depot. De zending staat nu gepland voor levering op 26 juni tussen 14:00 en 18:00.

Excuses dat u hier door langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 26 juni 2017 om 23:18 geantwoord

Leuke oplossing, als hij waar zou zijn. Levering 26 Juni tussen 14.00 en 18.00, ze zijn niet geweest. dus het is nog niet opgelost. Loze beloften.

Alle klachten die gemeld zijn door V.S.6