Klacht: Slechte leveranciers

op 11 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is de 2de keer alweer dat ze de pakketten niet op de afgesproken tijden afleveren. Eerst zouden ze zaterdag komen om het pakket te bezorgen. Heel de dag thuis geweest geen man gezien rond 5 uur zat er een brief in de bus niet thuis! Toen maar ingevuld dat ze het bij een post nl locatie afzouden geven ze zouden het vandaag ma 27 november leveren. Wij om 7 uur in de avond geweest weer geen pakket! Doe hier iets aan wand dit is vaker voor gekomen. Desnoods vraag advies aan dhl of transmission deze kunnen wel optijd leveren!

Als ze is op de dagen leveren wat ook gezegd word zodat mensen niet heel de dag voor niks thuis zitten te wachten.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 december 2017 om 12:52 geantwoord

Geachte mevrouw Mettler,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Mijn excuses hiervoor.

Uiteraard is onze doelstelling altijd om pakketten de volgende werkdag af te leveren. Maar soms kan het langer duren. In dit weekend zijn er, in verband met Black Friday, online heel veel bestellingen gedaan, waardoor vertragingen zijn ontstaan. Helaas heeft u de barcode niet meegezonden, maar ik ga ervan uit dat u het pakket inmiddels in huis heeft. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door Dm12345