Klacht: Slechte kwaliteit tuinset Wehkamp.nll

op 06 september 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Tot nog toe waren wij altijd heel tevreden over Wehkamp. Maar dat valt nu helaas erg tegen.
Vorig jaar hebben we een mooie houten tuinset gekocht via Wehkamp.nl. De kwaliteit van deze tuinset laat echter enorm te wensen over. Wij hebben deze tuinset nog geen 1.5 jaar geleden gekocht, maar de set viel na een jaar al letterlijk uit elkaar. Er zitten grote scheuren in het hout waardoor de poten los komen en de set niet goed meer te gebruiken is. We mogen toch verwachten dat een set uit deze prijsklasse (meer dan 500 euro) van mooi hout, wat langer mee gaat dan een jaar? De set heeft steeds op dezelfde plaats gestaan en er is heel zorgvuldig mee om gegaan.
Van de Wehkamp krijgen we de reactie dat dit niet onder de garantiebepalingen valt.
Garantie of niet; wij vinden dat dit onacceptabel is en verwachten van de Wehkamp een passende oplossing.

Een nieuwe tuinset die wel de te verwachten kwaliteit heeft, of ons geld retour.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 06 september 2016 om 17:48 geantwoord

Beste,

Dat is uiteraard erg vervelend om te lezen. Ik heb het daarom doorgezet naar de desbetreffende afdeling om te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.

Zodra er meer bekend is, zullen we hierover per mail contact met je opnemen.

Onze excuses voor het ongemak in ieder geval.

webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht ikroese

1 maand geleden - Uiteindelijk hebben we van de Wehkamp de reactie gekregen dat onze klacht gegrond was, en hebben wij de tuinset ingeleverd en ons geld retour gekregen. Het blijft teleurstellend dat een website als klacht.nl blijkbaar nodig is voordat je serieus wordt genomen. Ondanks dat zijn wij uiteindelijk wel blij met de geboden oplossing en is dit netjes afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ikroese