Klacht: slechte kwaliteit spaarkado´s

op 10 oktober 2011 over ING in de categorie Banken

een kwaliteitsbank hoort geen goedkope producten van inferieure kwaliteit te geven.
als deze rommel dan binnen korte tijd kapot gaat, getuigd het van minachting voor de klant als men dan niets beters kan verzinnen dan….jammer, maar het (miezerige) product is op.
waarschijnlijk ben ik niet de enige met diverse solar klokjes en zaklampjes die het af laten weten, maar helaas slechts een van de weinigen die dit nog laten weten.

vooral niet met goedkope rommel het milieu belasten en de klant schofferen, maar een reeele waarde geven als bijv. extra rente, kadobon of extra saldo verstrekken.
dit kan ook achteraf als oplossing voor ondeugdelijke producten.
wettelijk behoren producten te voldoen aan redelijke verwachtingen, dus doe wat u hoort te doen en vervang defecte rommel door een reeele vergoeding.
tenzij u er gewoon van uit gaat dat u waardeloze prut als kado verstrekt, maar dan dient u dat wel te vermelden.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 oktober 2011 om 15:04 geantwoord

Telefonisch hebben we u niet kunnen bereiken. Er is per post een brief met uitleg en oplossing onderweg. In de brief staat ook het rechtstreekse telefoonnummer van de behandelaar. Roy - ING Webcare Team - http://www.ing.nl/webcare

Heeft op 24 oktober 2011 om 11:01 geantwoord

anwb-kadobonnen ipv goedkope rommel:prima

Reactie van de melder van de klacht arba

6 jaren geleden - snel en goed afgehandeld, als het voortaan ook zo gaat bij een rechtstreeks bij ing doorgegeven klacht dan schiet het echt op.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door arba