Klacht: Slechte kwaliteit en service

op 13 mei 2020 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

We hadden een bank besteld, met korting i.p.v. een cadeau. Toen we thuis kwamen bleek die toch te groot te zijn.
Ik heb toen de volgende dag gebeld en dit kon zonder problemen aangepast worden, hier waren we blij mee. Aan de prijs is toen niets veranderd, ondanks dat hij kleiner was geworden. Dit vonden we geen probleem. Maar toen…

24 april kregen we een telefoontje dat we de bank is gingen we de bank uitpakken om neer te zetten.

De volgende punten kwamen we tot onze teleurstelling tegen:
– gebruikte potenbeschadigd (de viltjes zaten er nog op)
– beschadigingen op de bekleding op de randen.
-zwarte veeg

Voor de prijs die we er voor hebben betaald, vinden we dit erg jammer dat er in de fabriek of tijdens het inpakken beschadigen op zijn gekomen. Deze stof was ons in de winkel aangeraden omdat die ook voor de katten niet makkelijk kapot te krabben was, we hopen dat dan nog steeds zo is.
Daarnaast vinden wij het erg raar dat we gebruikte poten (met nog een viltje erop) meegeleverd krijgen. Niet wat je verwacht bij een nieuwe bank.

We hebben gelijk dezelfde dag (25 april) het klachtenformulier ingevuld, twee weken later nog steeds niks opgehoord.
Erg gek, aangezien ze hier binnen no time kunnen reageren…

Ook beginnen (TWEE WEKEN OUD) de zitplekken al te ontstaan…

Passende oplossing.
Na onze klacht op internet gaan zoeken. Lees veel klachten over kwaliteitzitplekken. Dus ik ben van mening dat het bedrijf hieraan moet gaan werken. Je mag meer kwaliteit verwachten als je kijkt naar de prijzen die ze ervoor vragen..

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 13 mei 2020 om 12:41 geantwoord