Klacht: Slechte kwaliteit en service

op 16 september 2018 over Handyfloor in de categorie Vloerbedekking

Handyfloor
Eind juni is bij ons een pvc vloer van Handyfloor gelegd door HDG montage.
Bij aankoop van de vloer hebben wij expliciet gevraagd of deze bestand is tegen het schuiven van eetkamerstoelen. Dit was zeker het geval. De vloer is keihard en u heeft 20 jaar garantie. Er kan zelfs met een schaar over gekrast worden. Aanbevolen werd om kunststof beschermdopjes onder de stoelpoten te doen en geen vilt. Dit advies hebben wij opgevolgd. Tot onze grote verbazing en teleurstelling waren er al na enkele weken krassen te zien op de vloer. Deze werden steeds erger.
Als wij dit van tevoren geweten hadden, hadden we nooit deze vloer gekocht.
Wij hebben eind augustus een klacht ingediend bij Handyfloor en op 31-08 is er iemand komen kijken en foto’s komen maken. Hij zou een rapport opstellen en we zouden iets horen via de backoffice. Deze meneer wilde geen uitspraken doen, maar gaf wel aan dat er wel erg snel beschadigingen waren op de vloer. Daarnaast gaf hij aan dat het opgelost zou worden, linksom of rechtsom.

Een week later kregen wij telefoon van de backoffice. De conclusie was dat de beschadigingen op de vloer ontstaan zijn, omdat de verkeerde dopjes onder de stoelen zitten. Ook waren er twee dopjes beschadigd. De beschadigingen op de vloer, zitten echter op alle plaatsen waar stoelen staan. Dit argument gaat dus niet op. Verder blijft een antwoord uit als we vragen welke dopjes er dan wel onder zouden moeten. Het zijn normale kunststof beschermdopjes voor onder stoelpoten die eronder zitten.
Op de vraag hoe het dan zit met de uitspraak dat de vloer keihard is en er 20 jaar garantie op zit, krijgen wij geen duidelijk antwoord. We kunnen uit coulance een pak planken opsturen, is de boodschap. Verder. Alsof we zo even een paar vierkante meter vloer eruit kunnen halen en opnieuw kunnen leggen. We hebben de vloer bewust door een erkend bedrijf laten leggen. worden we geadviseerd om voorzichtig te zijn met het verschuiven van zware spullen
De medewerker van de backoffice blijft bij zijn verhaal en er komt geen bevredigende oplossing voor ons.
Wij zijn heel erg teleurgesteld in de slechte kwaliteit en even zo slechte service van Handyfloor.
Wij raden iedereen af om een pvc vloer aan te schaffen bij Handyfloor vanwege deze redenen.

Liefst willen wij dat het beschadigde deel van de vloer op professionele wijze wordt vervangen, zonder dat dit zichtbaar is.
Als dit niet mogelijk is, willen wij een schadevergoeding ontvangen.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Handyfloor over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther de Groot