Klacht: Slechte kwaliteit en service

op 03 oktober 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Hebben ong. 2jaar geleden een hoekbank gekocht. Beste kwaliteit, volgens woonsquare. Wij hadden al na een paar maanden een slecht gevoel erbij. Hebben dit aangekaart maar moest maar contact opnemen met All in House. Hier hadden we een extra sercive ingekocht. Deze zijn na verschillende mails komen kijken en hebben toen met een fohn en een pillenapparaat de pluisjes weggehaald. Dit moest ik maar steeds herhalen als ze er weer opkwamen. Ik heb geen dure bank gekocht om dit te blijven doen. Weer naar woonsquare gebeld en zij zouden iemand langs sturen. Dit na herhaaldelijk verzoek van onze kant. Tot op heden is er nog niemand geweest. Wel bellen ze steeds op met de mededeling dat ze er aan komen. Maar wij werken ook overdag en hebben gevraagd of we geen afspraak kunnen maken. Geen reactie.

Als er eens iemand echt de tijd en de moeite neemt om eens te komen kijen en in te zien dat het een heel slechte kwaliteitis en dat ze inzien dat ze een slechte service hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 03 oktober 2017 om 12:27 geantwoord