Klacht: Slechte kwaliteit en nog slechtere service

op 28 mei 2020 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Een tijd terug een bank gekocht deze krast de vloer zakt door en verkleurt. Melding gemaakt bij de winkel of ze langs willen komen, krijg je een brief dat je de delen van de bank moet brengen???? Is een hoekbank van 3×3. Nogmaals gevraagd langs te komen krijg je weer een standaard brief. Nu anderhalf jaar later nog niet opgelost. Bank zakt door! Zit niet op alle plaatsen hetzelfde

Dat seats en sofa’s langskomen om het te beoordelen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 28 mei 2020 om 10:13 geantwoord

Beste Bas van der Heijden,

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop.

We betreuren het dat dit is voorgekomen.
Onze welgemeende excuses hiervoor .

Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de juiste Megastore afdeling binnen onze organisatie.
Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,
Joshua - Seats and Sofas

Heeft op 28 mei 2020 om 10:15 geantwoord

Zal wel nergens op uitlopen

Reactie van de melder van de klacht Bas83

3 maanden geleden - Stuur a.u.b. Iemand langs, kan zelf ook een bedrijf inhuren, gisteren is er toevallig een oud-collega van jullie langsgeweest, hij betwijfelde zelfs of het gebruikte materiaal (pocketvering) er wel inzat, hij dacht zelf dat het schuim was, dus als dat klopt hebben jullie zelfs niet geleverd wat jullie beloofd hebben

Alle klachten die gemeld zijn door Bas83