Klacht: Slechte kwaliteit, en bijbetalen om het op te lossen?

op 04 augustus 2016 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen november 2015 bestelden wij in Uden:
SLAAPBANK BROOKLYN 138X190 2-17-ZWART
voor 350euro
EN
LEDIKANT TEXEL 180X220 LICHT EIKEN
LATTENB BASIC II VL 090X220
MATRAS POLY PREMIER SG30 180X220 BEIGE
Voor 650euro

In totaal dus 1.000euro voor een bed en een slaapbank:
Bed: na 3 weken zakte ik door de lattenbodem!
Klacht gemeld en 3 weken later krijg ik een bericht dat de lattenbodem wordt om gewisseld. Na circa 2 maanden is dit een feit šŸ™
Exact 4 nachten later, zak ik er weer doorheen
Weer gemeld, en ca 4 weken later komt er een “expert”. hij zegt dat d elattenbodem voor 80 kg mensen is………..???????????? 80 kg??? dit is ons niet verteld + wie in Nederland weegt 80kg, en je mag dus niet met 2 mensen erop gaan want dan ben je er doorheen!!

Vandaag belt klantenservie mij:
Wanneer we 150euro bij betalen, krijgen we nieuwe latten bodems
STOOM UIT MIJN OREN! SERVICE? BIJBETALEN?
WAT EEN GRAP IS DIT

De slaapbank hebben we ook iet kunnen gebruiken, aangezien het kussen er steeds af schuift,

7 jaar geleden een bed gekocht bij IKEA, en altijd goed !!!

Gewenste Oplossing:

een deugdelijke oplossing, zonder bijbetaling, want dat is toch wel te zot. We hebben zelf een bedrijf, maar zo zouden wij onze klanten nooit behandelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 04 augustus 2016 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vervelend dat het mis is gegaan, we willen u graag verder helpen.
* We kunnen dezelfde bodems bij u komen omruilen.
* We kunnen een andere bodems leveren met de aangeboden korting.
* We komen alles ophalen en u ontvangt het aankoopbedrag terug.
Mocht u gebruik willen maken van een deze optie 's vernemen we dit graag.

Heeft op 04 augustus 2016 om 09:38 geantwoord

Zoals aangegeven is dit niet akkoord, en willen wij een lattenbodem die niet doorzakt, zoals een deugdelijk product hoort te zijn. Wij zijn \"normale\" mensen, we zijn niet dik, en niet zwaar...dus vinden we de kwaliteit onbehoorlijk en heeft u een verantwoordelijkheid

Alle klachten die gemeld zijn door ton-vanden