Klacht: slechte kwaliteit dekbedovertrek

op 06 februari 2018 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een aantal dagen geleden als housewarmingkado een dekbedovertrek gekregen ik heb er welgeteld 1 nacht onder kunnen slapen en hij is al stuk. gescheurd op de naad. Ik ben een vrouw alleen en zo wild slaap ik niet. Dit kan toch niet. 8 dagen omruiltermijn verstreken want is aangekocht op 15 jan en ik heb deze pas 3 feb gekregen.

Gewenste Oplossing:

geld terug of nieuw dekbedovertrek

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Big Bazar in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Big Bazar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Big Bazar

Heeft op 06 februari 2018 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Samantha, hartelijk dank voor je bericht. Wanneer een product zo snel kapot gaat heb je uiteraard nog altijd de mogelijkheden deze te retouren. Heb je hiervan wel de bon ontvangen van de gever of een betaalbewijs? Graag help ik je verder op klantenservice@bigbazar.eu Zou je hier je mail en de antwoorden nogmaals naartoe willen sturen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Klantenservice Big Bazar.

Alle klachten die gemeld zijn door samantha laan