Klacht: Slechte kwaliteit boxspring

op 26 oktober 2011 over Swiss Sense in de categorie Bedden

In september 2010 hebben we een nieuwe boxspring besteld bij de firma Swiss Sense. Eind december van dat jaar hebben we de boxspring mogen ontvangen.
Al na de eerste nacht kwamen we erachter dat de geleverde matrassen niet voldeden. Ze gaven geen streun en we lagen in een kuil ondanks het feit dat dit zogenaamde firm matrassen zijn. Na het indienen van een klacht is een servicemonteur gekomen. Deze gaf aan dat er verkeerde kernen zijn gebruikt. Vanuit Swiss sense kregen we bericht dat we naar een filiaal van hun konden om nieuwe matrassen uit te zoeken. Waarvoor hulde; Prima Service. Opvallend was dat we in verschillende filialen verschillende adviezen kregen over de kernen. Uiteindelijk hebben we een keuze gemaakt en in april kregen we nieuwe kernen. Wederom na een paar nachten bleken deze kernen niet te voldoen. Veel te zacht, het leek totaal niet op de matrassen waarop we proef hadden gelegen. Opnieuw contact opgenomen met Swiss sense en wederom een service monteur aan de deur. Deze gaf aan dat de geleverde kernen geen firm kernen waren. De monteur gaf aan nieuwe kernen te bestellen. Van Swiss sense kregen we te horen dat deze geleverd zouden worden in week 26. Om zeker te zijn dat het ligcomfort nu wel goed zou zijn zal een nieuwe topmatras worden verstrekt. Wederom hulde voor de service. Nu is het inmiddels week 43 en we hebben nog niets gehoord. Bellen met Swiss sense heeft geen zin want ze beloven je binnen twee dagen terug te bellen maar doen dit niet. Vandaag, 26 oktober 2011 wederom gebeld met de heer Van der Heijden. Uitkomst van het gesprek klacht is bekend maar de beloofde kernen en topmatras zijn er niet. Ik word morgen of vrijdaf terug gebeld. We zijn heel erg benieuwd. Tot nu toe voldoet de box spring totaal niet aan onze wensen en is het het geld toch bijna € 3000 niet waard

Dat op korte termijn daadwerkelijk de kernen en topper worden geleverd. Maar nog veel liever heb ik mijn aankoop bedrag terug en zoek ik voor dat geld en nieuw bed.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 08 december 2011 om 10:01 geantwoord

Via telefonisch contact is een oplossing besproken met onze klant.
Swiss Sense zal via een servicebezoek deze klachten onderzoeken en verhelpen. Tevens is een textielcheque als tegemoetkoming voor het geheel verloop aangeboden.

Swiss Sense

Heeft op 11 december 2011 om 08:43 geantwoord

Er staat voor dit moment een afspraak gepland voor een service bezoek op 19 december 2011. Er worden nieuwe kernen geplaatst in de matrassen en er is een nieuwe topmatras toegezegd. Het is op dit moment te vroeg om te zeggen of dit helpt. Zelf hebben we al meerdere keren hij Swiss Sense aangegeven dat de vering van het onderstel van de boxspring te zacht is. We waarderen de geste van Swiss sense dat ze een textielbon hebben aangeboden. We hopen dat met deze nieuwe kernen en topmatras het ligcomfort verbeterd. want eerlijk is eerlijk tot op dit moment is de kwaliteit van de boxspring ons ontzettend tegengevallen....,wordt vervolgd

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Swiss Sense beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht wijkgo

6 jaren geleden - Voor de goede orde Swiss Sense geeft aan dat deze klacht is opgelost..... Dat is voor ons nog niet het geval

Alle klachten die gemeld zijn door wijkgo