Klacht: Slechte klantservice

op 17 mei 2019 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 6 medewerkers aan de telefoon gehad, en elke keer krijg ik andere verhaal te horen. Het gaat over een lening aanvraag, de eerste collega zei dat alle papieren in orde waren en dat binnen 3 dagen zou ik het antwoord krijgen, na 3 dagen geen antwoord, ik bel dan nog 1 keer, natuurlijk krijg ik iemand anders en die vertelt dat is niet in behandeling genomen omdat nog 1 document missen (terwijl collega daarvoor zei dat alles in orde was), oké geen probleem, dan stuur ik het document, dan zegt deze medewerker dat binnen 3 dag zou ik iets van horen….je mag het raden….ik hoor niets na 3 dagen, dus ik bel nog 1 keer….en alweer iemand anders en daar gaan alweer, die zegt dat ze hebben 1 email naar mij verstuurd terwijl ik zeg dat niet zo is, dus wordt een welniet verhaal…maar oké volgens deze medewerker moest ik nog 2 documenten opsturen….alweer….1 van de documenten is IB2018, van deze heb ik alleen wat mijn boekhouder heeft ingediend en nog geen aanslag van de belasting want ja…alles in NL duurt lang…dan weten we inmiddels. Dus ik bel nog 1 x om te vragen aan medewerker of ik deze mocht opsturen gezien ik niets anders heb en of ze kan checken met de afdeling…nou…mevrouw was heel onvriendelijk en zei dat het niet nodig was want ze was zeker dat het niet mocht!! en dat was het…dus niets meedenken gewoon zeggen van : het kan niet want ik weet hoe het werkt!! (hier heb ik mijn twijfels er over want de hele procedure is heel slordig geweest van hun kant) Dus ik ben nu 1 maand verder en gefrustreerd omdat elke keer als ik bel iets anders wordt gezegd en krijg geen antwoord binnen de termijn die ze vertellen…echt hopeloos.

Gewenste Oplossing:

Ik heb alle benodigde documenten opgestuurd, dus ik wil binnen de termijn dat ze zeggen: binnen 3 werkdagen!!!! Terug horen of wel of niet goedkeurt is, zodat ik verder kan gaan met mijn verbouwingsplannen en niet moet elke keer zitten bellen en andere verhaal horen!!!! en ja...de klantenservice beter trainen want echt waar...alle 6 medewerkers vertelde elke keer een hele andere verhaal...dus ze komen niet meer geloofwaardig er over!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 uur geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

5 uur geleden - Beste Susana,Jammer om te horen dat dit zo moeizaam verloopt. Je hoort natuurlijk meteen duidelijk geïnformeerd te worden wat de status is en wat er nodig is.Ik heb het even onderzocht en heb begrepen dat alle benodigde documenten binnen zijn. De verwerking van de aanvraag neemt dan ongeveer nog 3 werkdagen in beslag. Ik verwacht dan ook dat dit uiterlijk donderdag allemaal verwerkt is.We houden de status vanuit hier in de gaten. Mocht dit om één of andere reden donderdag nog niet in orde zijn, dan gaan we er vanuit hier voor je achteraan.Met vriendelijke groet,Janwalter ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Susana1955