Klacht: Slechte klantenservice Durea

op 30 augustus 2011 over Durea in de categorie Schoenenwinkels

De Durea schoenen die ik had gekocht bleken hielspoor te veroorzaken. Daarover een brief gestuurd aan Durea, om ze te informeren en om te vragen hoe dat zou kunnen. Na 6 weken nog geen reactie van Durea ontvangen, dus een herinnering gestuurd. Hierop kwam een week later een envelop van Durea op de mat vallen, met enkel een folder met Durea schoenmodellen. Er zat niet eens een begeleidende brief bij met een reactie op mijn klacht/opmerking. Zo ga je niet met klanten om!

Het zou op z'n minst fatsoenlijk zijn geweest als Durea een brief had teruggestuurd waarin inhoudelijk op mijn brief was ingegaan. Dat is de basis van klantenservice.
Nu ze dat hebben nagelaten ben ik eigenlijk alleen nog tevreden met een financiële compensatie.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Durea in behandeling genomen

Bericht van Durea

2 maanden geleden - Beste Mevrouw VvE68b, Nog niet eerder wisten wij van het bestaan van klacht.nl Vandaag 21-09-2016 pas voor het eerst uw klacht op klacht.nl gelezen. Wij lezen dus nu dat u in 2011 een klacht per brief heeft ingestuurd. Helaas kunnen wij niet meer met zekerheid zeggen of uw brief toentertijd wel of niet is gearriveerd. Dat neemt niet weg dat wij het erg jammer vinden dat u ontevreden bent of was over uw Durea schoenen. Wij vragen Durea consumenten in het geval van een klacht altijd om eerst even contact op te nemen met de winkelier waar de schoenen zijn gekocht. Daar bent u namelijk de directe klant. De winkelier kan uw klacht dan in behandeling nemen en samen met ons een oplossing aanbieden. Vaak kan de winkelier ook al direct een oplossing bieden. T.a.v. de klacht. Het kan helaas voorgekomen dat een zool streept. Wij testen wel op het al dan niet strepen van zolen. Dit kan inderdaad vervelend zijn en wij willen dit dan ook voorkomen. Het strepen is afhankelijk van het type zool (hardheid) in combinatie met het soort ondergrond. Helaas kunnen wij u, nu bijna 5 jaar later, niet meer een passende oplossing bieden. Hiervoor vragen wij uw begrip. Wij wilden u alsnog laten weten dat wij betreuren dat het zo gelopen is. Met vriendelijke groet, Durea

Alle klachten die gemeld zijn door Bekend bij Durea