Klacht: Slechte klachtafhandeling vidaXL!

op 04 augustus 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Eind maart hebben we stalen rozenboog besteld bij VidaXL, deze in twee delen ontvangen en in elkaar gezet. Nu na 3 manden is de rozenboog geknaakt, mede door veel veroeste plekken en stevigheid van niks (tijdens stevige winderige avond).
We hebben VidaXL gevraagd om ons geld terug te geven want de product die ze aanbieden op hun website weerbestendig moet zijn maar dat is dus niet juist.We hebben fotos gemaakt en twee keer moeten versturen ter beoordeling.
Top op heden zijn we nog steeds niet uitgekomen met Vida XL.
Ze proberen ons op elke front dwaarsbomen en willen nergens toegeven- problemen door weer vallen niet onder garantie; als jullie product in orgineele verpakking terug sturen dan krijgen jullie nwe rozenboog (nou, dat willen we dus niet meer) etc etc.
Product terug sturen is lastig maar niet onmogelijk aleen de orginele dozen hebben we niet ( wie bewaart doe grote dozen? ) ook omdat we dachten dat die rozenboog jaren mee zal gaan!
We willen ons geld terug want de door VidaXL aangeboden product is kwalitatief erg slecht!

Geld terug

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Tom Anna