Klacht: Slechte klachtafhandeling door Rijnstreek Verwarming, Draadbaan Leiderdorp

op 02 november 2011 over Rijnstreek Verwarming in de categorie Loodgieters

Op 18 okt. is er onderhoud gepleegd aan mijn cv-ketel. Voor het bijvullen van de verwarming heeft de monteur de kraan van de wasmachine gebruikt. De volgende dag werkte de wasmachine niet, er kwam geen water in. Ik heb ’s morgens Rijnstreek gebeld, degene die de telefoon opnam begon al met excuses te maken voor de monteur, want wie zegt dat het daardoor komt. Deze opmerking irriteerde mij, waarop de medewerker dreigde met de hoorn op de haak te gooien. Toen wilde ik helemaal niets meer met Rijnstreek verwarming te maken hebben, de hoorn werd alsnog op de haak gegooid.
Ik heb een brief met deze klacht gestuurd, waarin ik dit beschrijf, het bedrijf aanraad deze medwerker op cursus klantvriendelijkheid te sturen en geen klant meer te willen zijn bij Rijnstreek Verwarming. Ik wens zo niet behandeld te worden.
Vier dagen later kreeg ik een uiterst onbeschofte brief terug, waarin de zaak werd omgedraaid en helemaal niet op mijn klacht werd ingegaan. De brief begint al met:
“Eigenlijk waren wij niet van plan om uw brief te beantwoorden. De reden hiervan is dat u onhebbelijk, aggressief en alle grenzen van fatsoen heeft overschreden in het telefoongesprek met onze medewerker.Bovendien is het niet aan u ons aan te raden cursussen te volgen ….”
In de brief word ik eveneens beschuldigd dat ik agressief was en schreeuwde.
Een oplossing wordt niet aangeboden. Ik moet de rekening van euro 88,– gewoon betalen en alle kosten worden anders in rekening gebracht.

Een nieuwe kraan met montage heeft mij euro 40,00 gekost.
Dit zou Rijnstreek verwarming op z'n minst kunnen vergoeden.

Alle klachten die gemeld zijn door Rijnstreek Verwarming