Klacht: slechte informatie over reparatie(proces)

op 16 februari 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 8 januari leveren we een Delonghi koffiemachine in ter reparatie. Een week later krijgen we via mail bericht dat de machine ter reparatie is ingenomen. Vervolgens krijgen we gedurende twee weken een statusupdate van de reparatie. Heel keurig, afgezien van het feit dat we een week na inleveren pas te horen krijgen dat het apparaat is ontvangen ter reparatie.
Sinds 29 januari, het laatste mailbericht dat we iets horen als het binnen een week niet is opgelost, horen we niets meer. Een belletje naar de klantenservice geeft dezelfde informatie en op een mail wordt niet gereageerd. Zojuist nogmaals naar de klantenservice gebeld, die geven het nummer van Delonghi zelf. Daar naartoe gebeld, maar BCC is de opdrachtgever en dus kunnen zij niet opzoeken wat de status is. absurd dat de klantenservice dus niet zelf even gaat achterhalen wat de status is. Dit is zo klantonvriendelijk en geeft blijk dat de klantenservice niets van het logistieke proces begrijpt en de klant dus ook niet goed kan voorlichten. Jammer en frustrerend.

mooie vraag! ik ben tevreden als ik duidelijke informatie krijg over de status. Jammer dat het dan extra lang duurt, want vanaf 8 januari een koffiemachine kwijt zijn is lang. Maar als ik dan weet dat er iets gebeurt en dat de machine na interne check toch niet gerepareerd kan worden en doorgestuurd wordt naar Delonghi, begrijp ik beter waarom het zo lang duurt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 februari 2018 om 10:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door puij