Klacht: slechte informatie

op 08 april 2013 over Veolia Transport in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

conducteurs hebben mij verkeerde informatie gegeven, waardoor ik met de bus van hulsberg naar valkenburg ben gegaan en met de trein van valkenburg naar maastricht. want de conducteurs zeiden dat ik naar het station in Maastricht moest, omdat er iets aan de hand was met mijn ov-chipkaart. eenmaal aangekomen op het station bleek dat ze me daar niet konden helpen en kon ik dus weer terug naar huis. doordat conducteurs mij verkeerde informatie hebben gegeven ben ik wel weer geld kwijt.

Gewenste Oplossing:

dat ik een vergoeding terug krijg, omdat de conducteurs mij verkeerde informatie hebben gegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia Transport

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia Transport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Denisegerards