Klacht: Slechte hulp

op 29 september 2011 over Xando in de categorie Computerwinkels

Ik heb sinds kort een i-phone4 op aanraden van mensen in mijn omgeving.

ik kon er helemaal niks mee doen. telefonisch contact gehad met vodafone (provider) apple en click and buy. uit eindelijk ben ik bij een vodafone winkel geweest en de beste jongeman zei dit gaat mij mijn petje teboven ik adviseer je naar een apple verkooppunt te gaan die verwees mij naar xando apple verkooppunt in enschede. ik ben daarheen gegaan en daar in de winkel aangekomen. 2 medewerkers en naast mij nog 1 andere klant.
1 op 1 zou je dan denken. ik de verkoper mijn probleem uitgelegd dat ik had met mijn i-phone en tot mijn verbazing was zijn antwoord: ik heb hier nu helemaal geen tijd voor en prompt ging hij bezeg met de computer achter de balie.
ik had bijna de telefoon direct omgewisseld voor een andere telefoon. nu was een vriend van mij erg goed met apple producten die heeft mij kunnen helpen en alles voor elkaar gekregen (uur bezig geweest). ik werk zelf ook in een groot retail bedrijf dus ik weet hoe belangrijk service naar klanten is.

Dat er bij de Xando in enschede meer tijd word genomen om mensen te helpen met problemen en vragen over een product waar hun dealer van zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Hound-dog