Klacht: Slechte handleiding en meubel klopt niet

op 16 juni 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,

Helaas hebben wij een bouwpakket van VidaXl ontvangen van een 2-persoons loungebed. De handleiding was geheel onduidelijk, de gaten staan niet vernoemd… punt L staat niet vernoemd, veel schroeven klopte niet en er miste nog een hoop antributen. Sommige delen passen ook niet juist in elkaar. Het geheel staat nu, maar is totaal niet stevig. Zijn hier meer ervaringen mee? En zo ja, hoe kan dit worden opgelost?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Ashley van der Beek

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als er iets ter compensatie geregeld kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 07 juli 2017 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u de loungeset op deze wijze heeft mogen ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten. Hiervoor onze excuses.

Wij hebben u een passende oplossing aangeboden met het behoud van de tuinset waarmee u akkoord bent gegaan.

Met vriendelijke groet,

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Ashh1988