Klacht: slechte ervaring met nare smaak over deze bedrijf

op 31 mei 2016 over Autogroep-Pekela in de categorie Autodealers

in 2012 heb ik een Renault Trafic op marktplaats.nl gevonden. deze was te koop aangeboden door autogroep Pekela voor een prijs van 13.935 euro. Wij zijn daar langs geweest, en ik het raam stond de prijs van 13935 euro, en toen afgesproken dat ze voor een lening van 12.500 bij hun partner financiering bedrijf zullen aanvragen. Toen moest ik een papier tekenen, een zogenaamde optie op die auto. Ik was hoogzwanger en ik heb niet goed gekeken, de bovenkant met de rode letterS “ZAKKELIJK KOOPKONTRACT” boven rechts heeft de verkooper tijdens het tekenen strategisch onder een andere papiertje gehouden. Toen een dag later kwam ik om de rest van het bedrag te pinnen. Na het pinnen van 1.000 euro het is mij verteld dat de prijs voor de auto was 16.861 en dat de vermelde prijs was exclusief btw (dat mag niet op marktplaats zonder vermelding dat de auto wordt aangeboden ex btw) toen was ik heel boos en ik zei dat ik met de baas wilde praten. Toen kwam een dame en zei dat het is prima, als ik de auto niet wil dan verlies ik mij net betaalde geld. na veel onderhandeling hebben ze een korting gegeven die ze nu- 4 jaar later graag betaald willen hebben via de deurwaarder. dus u bent gewaarschuwd. Dit is mijn ervaring. ik heb autos gekocht bij verschillende garage maar was alles netjes gegaan. dit is echt de top. top. Op de zogenaamde koopcontract / fraude contract staat wel een 3.000 vermeld maar op een hele sluwe manier is het dan na de 3.000 wel de 13.930 als eindbedrag genoemd.

wanneer ze mij met rust laten.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autogroep-Pekela over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Autogroep-Pekela in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door laurarivas