Klacht: Slechte en trage service

op 30 september 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Al weken moet ik steeds contact opnemen met t-mobile over een betaling die ik terug zou krijgen/ Ik krijg namelijk 184 euro terug omdat er in het begin iets mis is gegaan met de omruiling van mijn iphone. Ik moest hierdoor 2 keer een aanbetaling doen en zelf het verkeerde toestel terugsturen. Nu heb ik dus nooit die ene aanbetaling teruggekregen van het verkeerde toestel. Helaas ben ik daar laatst pas achter gekomen en dus neem ik al minstens 3 weken geleden al contact over op. Er wordt steeds gezegd dat er een mail wordt gestuurd naar die afdeling en dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn. Maar ondertussen heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen op mijn rekening en het gaat hier om veel geld! Vervolgens vraag ik vandaag oor de 6e keer of het sneller geregeld kan worden en dan wordt gewoon de chat afgesloten!

Mijn geld wil ik zo snel mogelijk terug op mijn rekening ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris Craanen