Klacht: Slechte dienstverlening

op 28 september 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in heerlen, mijn man ligt in het AZM in Maastricht. Wil treinkaartje kopen. Wordt verwezen naar automaat. Neemt geen papiergeld. Ga terug naar kantoor veolia, vraag een ticket naar Maastricht. Kan niet. Wat moet ik dan? Antwoord ga naar iedere willekeurige bus?? En koop,daar een treinticket. Waarom geen ticket bij het officiële veolia loket??

Gewenste Oplossing:

Gewoon bij het officiële loket kaartje kopen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leny gransier