Klacht: slechte dienst,geen bericht over HUUR van levering

op 26 mei 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bol.com gee-mailde mij dat mijn bestelling is al aan jullie gegeven maar ik zoek jullie trak-and-trace en jullie zeggen dat het bestelde artikel is niet bij jullie.Gaan jullie zeggen dat de e-mail van bol.kom is een imbeciele burocratische fout?
als om 15 uur geen oplossing is zal ik de bestelling annuleren en tegen jullie bij bol.com klachen.

bestelnummer(bol.com) 4236907510

trackandtrace 05127997717351

D.Urqueta

Gewenste Oplossing:

uur van bezorging thuis op 27-5-2017

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 mei 2017 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door durqueta