Klacht: Slechte dienst communicatie

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een kaart ontvangen op 7 september , dat ik een pakket gemist zou hebben .. dus ik denk ik maak een nieuwe afspraak zie ik dat het niet meer kan.
En dat het retour wordt gestuurd naar Duitsland.

Ik was erg kwaad dat kan je zeggen..

Ik bel met een medewerker vandaag ( 10-09-2018 )
Van wat er aan de hand is.. komt hij mij dood leuk zeggen ze zijn al 3 keer aan de deur geweest en nu gaat hij retour.

Dus ik zeg tegen hem waarom wordt het de laatste dag pas een kaart in de bus gegooid.. kon hij geen antwoord op geven . Want als ze bij de eerste keer een kaart in de bus hadden gedaan dan had ik de optie om een nieuwe afspraak te maken en dat is mijn niet gegeven.

Ik vind dit echt een waardeloze onprofessionele service,

Want ik ben de dupe hiervan,

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn doos en een compensatie voor de geleden schade.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Williams,

Wat vervelend dat er geen kaartjes bij u in de bus zijn gedaan. Ik ga er melding van maken bij het depot, want dit had natuurlijk wel moeten gebeuren.

Het pakket is helaas retour naar Duitsland, deze kan opnieuw in bezorging gaan. Ik adviseer u bij de verzender te melden dat u niet op de hoogte was van de bezorging omdat er geen kaartjes in de bus lagen. Uw verzender kan het dan met DHL opnemen en met u een nieuwe verzendpoging afspreken.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 10 september 2018 om 16:24 geantwoord

Wat u zegt had ik zelf ook kunnen doen, ik ben het dupe van dit geval. Dat het zo rommelig moet gaan en geen compensatie biedt als spijtbetuiging. Ik heb zelf contact moeten opnemen naar verschillende instanties om alsnog mijn pakket te krijgen

Alle klachten die gemeld zijn door Stylezpro