Klacht: slechte communicatie niet nakomen van contract

Yola3 op 18 november 2021 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Het geleverde contract is een wurgcontract, waarin MKB zichzelf goed afschermd. Het begint met het in actie komen van de contactpersoon. op 18 juni heb ik het contract afgelsoten op 14 auhustus krijg ik een melding dat de landingspaginsa klaar zijn. Dan begint een traject tot nu ( 4 november) waarin de website nog steeds niet klaar is. Er is veel onbegrip en weinig meedenken. Ik heb veel gedaan al in seo/sea en als ik een professionele kijk laat horen hoe een landingspagina er uit ziet, wordt dat weggewuift,.Dat was eigenlijk al een rode vlag. Nadat ik mijn teksten heb aangeleverd, ging ik ervan uit dat hun tekstschrijvers mijn terkst gaan schrijven. Het komt er dus nu op neer dat ik zelf de tekseten heb geschreven, en dat zij dit invoeren op de website. Waar ik steeds de fouiten eruit moet halen, en nog steeds niet helemaal doorgevoerd ijn. Ik ben nu bijn 6 maanden verder en er is nog niets actief. Het contact gaat erg moeizaam, en ik krijg steeds de ervaring, dat ik lastig ben, en zij zo hun best doen. Ik heb in augustus boos naar MKB gebeld, omdat ik de manager wilde spreken die mij het contract heeft verkocht. Dat was absoluut niet mogelijk, en ik zou dan doorverbonden worden met mijn account manager, waar ik juist grote problemene mee heb, door de afhandeling van de communicatie en trage website bouw.

Ontbinden van het contract, door niet nakomen van geleverde producten. Ik ben mijn eigen tekstschrijver. Geen vertrouwen in de expertise van het team aan de achterkant, geen transparantie.
Mocht dat niet kunnen dan een andere account manager, met betere communicatie skils en aantoonbare skills in het voeren van landingspagina's in mijn branche. Ik krijg totaal niet het idee dat er enige poging gedaan wordt om zich in te leven in mijn bedrijf. Ik lever aan, en zij zetten het op de webiste. Waar blijft de expertise van hun die mij nieuwe dingen aanleveren, zodat ik me gesteund voel in wat zij aan expertise mee brengen. Ik ervaar het als een robot die invoert wat ik aanlever. Graag een dialoog.
Liever dus ontbinding

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

Bericht van MKB Clickservice

1 maand geleden - Beste mevrouw God, Bedankt voor uw reactie. Uw mening en feedback is enorm belangrijk voor ons. We vinden het vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Graag komen wij samen tot een gepaste oplossing voor dit probleem. De klantenservice heeft een aantal keer geprobeerd contact met u op te nemen om uw klacht te bespreken. Helaas hebben we u tot op heden niet kunnen bereiken. Wij hopen u spoedig te kunnen spreken om samen tot een gepaste oplossing te komen. Met vriendelijke groet, MKB ClickService

Reactie van de melder van de klacht Yola3

1 maand geleden - beste mensen, Ik hoop inderdaad ook dat we in gesprek kunnen gaan over een gepaste oplossing. tot snel dan, vrgr Yolanda

Alle klachten die gemeld zijn door Yola3