Klacht: Slechte communicatie

op 19 september 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Beste Meneer/ Mevrouw

Mijn man had zich ingeschreven voor een gratis account op de website www.Huurstunt.nl na het bekijken van de advertenties vond hij het toch maar niets en heeft het daarbij gelaten en niets mee gedaan. In loop van tijd kreeg hij een vacaturen binnen van 40,00 euro wat niet blijkt te kloppen aangezien de kosten van een betaalde account 19,95 is en hij zich had aangemeld voor een gratis account. ik heb toen direct geprobeerd contact op te nemen met huurstunt.nl ik heb een bericht gestuurd naar huurstunmet mijn klacht en mijn contact gegevens. vervolgens heb ik ook mijn van huurstunt afgemeld. Ik heb geen mail of belletje terug gehad maar weer een vacaturen binnen van 80,00 euro. Ik weet niet wat ik hiermee moet of wat ik verder nog kan doen?

Met vriendelijke groeten Salima en hicham

Ik zou tevreden zijn wanneer ik antwoorden krijg op mijn vragen en geholpen word met mijn probleem.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 27 september 2016 om 09:39 geantwoord

Er is contact geweest tussen mevrouw Aarab en Huurstunt. Hierbij is aangegeven dat er een Premium Account is aangemaakt op 15 juni j.l. Een e-mail ter bevestiging van de registratie was op dat moment gestuurd en is in een e-mail opnieuw naar de klant gestuurd.

Mevrouw geeft aan zelf niet een dergelijke registratie te hebben gedaan en zal daarom aangifte doen wegens identiteitsfraude. Er is door een derde mogelijk misbruik gemaakt van de gegevens van de familie Aarab.

We wachten de kopie van de aangifte af en sluiten hiermee de klacht aangezien we in de veronderstelling zijn dat mevrouw voldoende geïnformeerd is.

Alle klachten die gemeld zijn door geduldraaktop