Klacht: slechte bezorgservice en klantenservice.

hughkolf op 18 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste DHL,

Zeer frapant vind ik de service die jullie aanbieden, jullie bieden een levering aan richting een pakketautomaat en zodra consumenten hier gebruik van willen maken blijkt dit in de praktijk toch een stuk anders te gaan dan beloofd.

Pakketten worden willekeurig op andere afleverpunten geleverd en zodra je dit meld via jullie chat aan een medewerker blijkt het hun niet erg veel te boeien.

Ik wil dus een klacht indienen over de bezorgservice die jullie aanbieden en van de chatmedewerker genaamd Kiki.

Gewenste Oplossing:

een cursus scholing en fatsoen aanbrengen aan de klantenservice medewerkers en een cursus bezorgen aan de koeriers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 maand geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Heeft u voor ons de zendingsnummer waarover deze klachten gaan én waarover u contact heeft opgenomen? Dan pakken we dit op en kijk ik de chat(s) na. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Mick DHL Parcel E-Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2021 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door hughkolf