Klacht: Slechte bezorgservice

op 22 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb altijd dezelfde DHL bezorger en ik heb de service nog geen enkele keer als fijn ervaren. Het is een man die vooral niet teveel moeite wil doen. Waar andere bezorgers altijd netjes tot aan de voordeur komen bezorgen, vertikt deze man dat en blijft gewoon net zo vaak terugkomen, totdat ik weer beter was en wel naar de entree van het appartementencomplex wilde komen. Het overhandigen van het pakket doet hij het liefst met zo min mogelijk worden en met een chagrijnige houding.
Vandaag had ik weer een pakketje van DHL, dus weer deze man als bezorger. Ik deed blijkbaar te langzaam erover om naar beneden te komen, dus toen ik eenmaal beneden was, gaf hij hier een grote mond over en reed snel weg. Door deze bezorger wil ik geen pakketten meer via DHL ontvangen en zal dan ook proberen dat voortaan via PostNL te regelen, mits hier wat aan gedaan gaat worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 februari 2018 om 14:21 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat vervelend dat u telkens zo'n negatieve ervaring heeft met het thuis laten bezorgen van uw pakket. De bezorger hoort uiteraard tot uw voordeur te bezorgen en u klantvriendelijke te woord te staan. Ik wil u dan ook bedanken voor het melden hiervan, dan kunnen we dit bespreken met de bezorger. Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende op het depot. Zij pakken dit intern verder op met de bezorger. Hopelijk is er de volgende bezorging een grote verbetering merkbaar!

Mijn excuses voor deze vervelende ervaringen.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Zimmermandemi