Klacht: Slechte bezorging witgoed

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een wasmachine besteld en daarbij de optie om het apparaat naar boven te laten brengen en aan te laten sluiten. Mijn appartement is op de 3e verdieping en op de site staat ook dat er netjes wordt bezorgd tot deze hoogte. Nu is het moment van bezorgen aangebroken en besluiten de bezorgers even aan mijn vrouw te melden dat het op de 4e verdieping is en dat ze het niet gaan bezorgen. Dus hebben ze het apparaat achtergelaten in de hal en zijn weggegaan. Nu staat mijn vrouw alleen beneden in de hal met een wasmachine die ze niet naar boven kan krijgen.

Ik kan hier niet meer tevreden over zijn, ik vind het schandalig hoe hier is gehandeld door de bezorgers en hoe ze tegen mijn vrouw hebben gedaan. Ik zou enigzins tevreden kunnen worden als het apparaat alsnog boven wordt gebracht, maar eerder dat er hier weer mensen kunnen zijn hiervoor zal er ook weer aardig lange tijd overheen gaan.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 14:32 geantwoord

Geachte heer Schouten,

Bedankt voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de levering van uw wasmachine niet correct is verlopen en begrijp dat u hier graag meer informatie over wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Dergelijke producten worden echter niet door PostNL Pakketten bezorgd maar door onze vrachtdienst Extra@Home. Voor meer informatie raad ik u dan ook aan contact op te nemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur. U kunt dit voorval eventueel ook melden bij de verzender van het pakket zodat zij verdere actie voor u kunnen ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jimmy124