Klacht: Slechte bezorging door en onbereikbaarheid van Koninklijke Post.nl

op 03 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, 26-9-2017 zou door Poswt.nl een belangrijk pakket met barcode 3STTTC000114930 tussen 13.30 – 15.30 uur bij mij bezorgd worden. Daarvoor heb ik een vrije middag genomen. Het is nu 21.00 uur en het pakket is nog niet bezorgd. De website van de Klantenservice is wegens technisch problemen onbereikbaar en om diezelfde reden kan er ook geen klacht ingediend worden.

Gewenste Oplossing:

Als de indicatie van de tijd hooguit met 1,5 uur kan uitlopen. Dat Post.nl een bericht stuurt als de vertraging met 5 uur oploppt. In die tijd rij ik zelf makkelijk naar Parijs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Velde,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Het tijdvak is gebaseerd op de bezorgtijden in uw wijk van de afgelopen weken. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Ik zie gelukkig dat het pakket uiteindelijk rond 22:00 nog op 26 september bij u is afgeleverd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:41 geantwoord

Dat de indicatie van de tijd hooguit met 1,5 uur kan uitlopen. Dat Post.nl een bericht stuurt als de vertraging met 5 uur oploopt.

Alle klachten die gemeld zijn door Klant28000