Klacht: Slechte bezorging door chaufeur

op 02 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

besteller kijkt niet naar naam geadresseerde, verzender heeft i.p.v Randveen no.58R, randveen 58E op pakket vermeld, bestaat niet, dus heeft hij het pakket retour gestuurd, bezorger maakt in de buurt meer fouten, is niet geschikt voor zijn werk.

Gewenste Oplossing:

Pakket moet opnieuw aangeboden worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juni 2018 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Waals,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de wijze van aanbieding van pakketten. Wij bezorgen op de combinatie postcode en huisnummer. Er wordt niet van uit gegaan dat de bezorger weet welke personen er op welk adres wonen. Het is zaak dat de afzender de correcte gegevens verstrekt. Ik raad u aan contact op te nemen met de afzender. Deze kan mogelijk de zending opnieuw verzenden. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice of via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door kut Post.nl