Klacht: Slechte bezorging

op 03 mei 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen in Oud-Alblas aan het westeinde 79, 2969BP. Wij kregen altijd een folderpakket in de brievenbus. Ongeveer 4 jaar geleden is dat gestopt.
Vorige week kregen wij ineens weer een pakket via een nieuwe bezorger die dat als vakantie inval kracht deed. Ik vroeg hem waarom ik ze nooit meer kreeg en en hij wist dat niet. Hij was al door meerdere mensen hierover aangesproken. Mijn vraag is de volgende, zitten wij in een bezorgwijk en gooit de bezorger ze in de kliko of vallen wij buiten een bezorgwijk?

Gewenste Oplossing:

Als wij weer gewoon de folder krijgen, goed voor ons en zeker goed voor de firma's die voor de bezorging betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 mei 2021 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct worden verspreid op uw adres.

Echter staat uw wijk op actief en zou zoals gewoonlijk moeten worden bezorgd.
We gaan de melding aankaarten bij afdeling bezorgen.
Zij zullen verder maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Nog een fijne dag toegewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling kwaliteit

Heeft op 26 mei 2021 om 10:07 geantwoord

Geen oplossing, nog steeds geen bezorging op het Westeinde in Oud-Alblas. Deze straat heeft 81 huisnummers en de laatste huisnummers worden nog steeds niet bezorgd door de vast bezorger. De vakantie invaller doet het wel dus staan deze nummers op de bezorglijst. Misschien iets strenger optreden of loon inhouden.

Reactie van de melder van de klacht Jan de Krijger

1 maand geleden - Klacht nog steeds niet opgelost betreffende bezorging Westeinde 79, 2969 BP Oud-Alblas. Wij verspreiden zelf twee maal per jaar een HAH folder en dan mag ik altijd kiezen door wie ik ze laat bezorgen. Als er zo slordig met een klacht wordt omgegaan zal ik NOOIT kiezen voor Spotta maar dat begrijpt u waarschijnlijk wel. Zal ook collega ondernemers hierop attent maken. Zo moeilijk is het toch niet om iemand aan te spreken dat hij zijn werk niet goed doet? Of durven jullie dat niet? U mag ook bellen 06-53171481. Of mailen [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Jan de Krijger