Klacht: Slechte bezorging

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag 3 september heb ik een bestelling geplaatst bij de Lidl. Nog mooi optijd voor mijn vakantie a.s maandag. Er zou woensdag geleverd worden. Door vertraging werd dit donderdag, nou ja kan gebeuren. Donderdag geen bestelling. En helaas ook niks bij de buren afgeleverd. Ze komen vrijdag weer. Oké vrijdag ochtend de boodschappen doen. Verder de hele dag thuis wachten. Savonds weer geen pakketje. Terwijl ik van de postNL wel het pakket heb ontvangen. Zelfde aflevertijd??? Weer niet bij de buren niks van dit alles. Nu komen ze op vrijdag. Ik plak alvast uit voorzorg een briefje op de deur dat ze het anders graag bij de buren moeten afleveren. En weer een briefje dat ze maandag komen en dat er geen buren thuis waren. Ik vind dit zo vreemd. We zijn met 3 man de hele dag thuis. En mijn pakje van postNL word wel gewoon ontvangen. Heel gek. En ik ben maandag weg. Dus hoe gaan we dat oplossen??

Als het vandaag of morgen voor 11:00 nog word geleverd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 12:22 geantwoord

Beste Elisa,

Mijn excuses voor de vertragingen. Ik heb verder geen gegevens van je, ik kan daarom niet meekijken.

Je geeft aan dat je vanaf vandaag op vakantie bent, in dat geval zal de bezorger het proberen bij buren af te geven. Indien wij het niet binnen de bestelde afleverpogingen kunnen bezorgen bij je, dan sturen wij het pakket retour naar je verzender.

ik adviseer je bij je verzender te melden dat je het pakket niet hebt ontvangen en vanaf vandaag niet thuis bent. Eventueel kunnen zij dan alvast een nieuwe leverpoging afspreken.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 10 september 2018 om 22:04 geantwoord

Misschien kunnen jullie het afleveren bij de plus in Borne? Dan kan ik het na mijn vakantie daar ophalen. Mijn gegevens:

Besteldatum: 03-09-2018
Bestelnummer: 1103319807