Klacht: Slechte bezorging

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb nu al 2x gehad dat mijn pakket veelste laat bezorgd word. Eerst krijg ik een melding dat de postbode de volgende dag komt omdat ik niet thuis ben terwijl ik dat wel ben (ze bellen dus niet eens aan), dan krijg ik een bericht dat het pakket vertraging heeft en uiteindelijk krijg ik mijn pakket een week later pas. En vandaag is mijn pakket weer niet optijd geleverd!

Ik wil gewoon dat mijn pakket optijd geleverd word, ik heb altijd goede ervaringen gehad met post nl maar de laatste tijd worden mijn pakket slecht geleverd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Smit, Bedankt voor uw bericht via deze website. U geeft hierin aan dat uw zendingen al meerdere malen te laat zijn bezorgd. Ook wordt er aangegeven dat u niet thuis was, terwijl u dat wel was. Ik kan me indenken dat u graag uw zendingen netjes op tijd wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil graag voor u nagaan welke informatie ik heb over uw zendingen. Zou u hiervoor de 3S-code willen sturen? Dan kan ik zo nodig gelijk een klacht aanmaken zodat dit met de betrokken medewerker(s) besproken kan worden. Verder geeft u aan dat u wel gewoon thuis was terwijl werd aangegeven van niet. Heeft u destijds wel een briefje in uw bus gehad en de bel werkt ook prima? Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Roosmit90

3 maanden geleden - Geachte PostNL, Bedankt voor uw reactie. De code van mijn zending was 3S TPSS 0113 744. Mijn bel werkt goed en er lag geen briefje in de bus, ik kreeg alleen een bericht via de PostNL-app dat de bezorger mij gemist had en de volgende dag terug komt. Voor dit pakket moest ik thuis blijven omdat er getekend moest worden. Toen ik uiteindelijk mijn pakket binnen kreeg hoefde ik niet eens te tekenen! Nu zie ik bij deze bestelling in de PostNL-app dat er wel een handtekening gegeven is maar die ik bij ontvangst niet gegeven heb. Ik vind het erg raar dat er dus zomaar word aangegeven dat ik niet thuis ben, mijn pakket te laat binnen komt en dan ook nog mijn handtekening vervalst word. Voor het andere pakket hoeft u niets na te gaan want deze is uiteindelijk wel op dezelfde dag bezorgt alleen iets te laat. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, R. Smit

Heeft op 06 september 2018 om 10:48 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Smit,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik vind het enorm kwalijk dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan en op basis van uw informatie heb ik een melding uitgezet naar het depot. Hier ontvangt u helaas geen terugkoppeling op, maar zal worden gelezen door de teamleider welke de nodige stappen zal ondernemen dit in de toekomst te voorkomen.
Excuus voor het ongemak.

Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Roosmit90