Klacht: slechte bezorging

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt regelmatig en nu al weer 2 dg achter elkaar verkeerde post bij ons bezorgd. Het betreft post van een ander adres enof verder op in de straat gelegen nummer. Onze eigen post zit er ook bij. Dus het lijkt op gemak zucht om gauw van de post af te zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als dit opgelost is en de postbode daar op aangesproken is.
d.d. 28 juni en 29 juni (eerder ook maar weet geen datums)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Van Aken, Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het spijtig om te vernemen dat de bezorging van briefpost op uw adres niet correct verloopt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik wil hier uiteraard graag een klacht over opmaken. Hiervoor heb ik echter nog aanvullende informatie nodig. PostNL is namelijk niet meer de enige bezorgdienst en voordat ik een medewerker kan laten aanspreken moet ik dit controleren. Staat er op de foutief bezorgde post een oranje streepjescode of de melding PostNL port betaald? Kunt u ook aangeven van welke adressen u post heeft ontvangen? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2018 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Van Aken,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door hvaken@hotmail.com