Klacht: Slechte bezorging

op 02 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heden, zaterdag 18 november hing alle post welke door de bezorger van Post NL bij ons thuis bezorgd moet worden half uit de brievenbus. Post waar onder brieven van de bank etc. Belangrijke stukken dus. Vorige keer is er al post kwijt geraakt van de belastingdienst. Hierover heb ik ook een klcht ingediend.

Gewenste Oplossing:

Als de post voortaan goed door de brievenbus wordt gedaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer en mevrouw van Schelt, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de post niet op de juiste wijze op uw adres is bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u aan kunnen geven om hoeveel poststukken het gaat? Kunt u ook aangeven van welke bank de betreffende poststukken afkomstig zijn en wie de afzenders van de overige poststukken zijn? Zou u tenslotte willen controleren of de poststukken door ons bezorgd zijn, of is het ook mogelijk dat een andere bezorgdienst hier verantwoordelijk voor is? U kunt dit onder andere herkennen aan de frankering rechtsboven en de codeerregel rechtsonder op de betreffende poststukken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Mevr. W. Van Schelt

5 maanden geleden - Het gaat om 2 poststukken van ABN AMRO. Bezorgd door POST NL M vr gr Van Schelt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 december 2017 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer en mevrouw van Schelt,

Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij zal de betrokken medewerkers binnen vijf werkdagen aanspreken op de gemaakte fouten en zal erop toezien dat de bezorging op uw adres verbetert. Deze melding wordt verder intern besproken en afgehandeld, u zult geen persoonlijk bericht meer krijgen over de afhandeling. Nogmaals excuses voor de gang van zaken. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. W. Van Schelt