Klacht: Slechte bezorging

op 24 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een breekbaar pakketje zo door de brievenbus geduwd, het staat ook op de verpakking dat het breekbaar is en toch duwt hij hem hard door de brievenbus heen. Ik stond net op om de deur open te maken toen ik het pakketje hard hoorde neervallen.

Gewenste Oplossing:

een sorry en dat als mijn pakketje kapot blijkt te zijn een nieuw product ten koste van julie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 oktober 2017 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag!

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw breekbare pakketje door de brievenbus bezorgd is. Uiteraard is het erg vervelend als uw pakket hierdoor beschadigd zou zijn. Daarom wil ik u adviseren om hier contact over op te nemen met de verzender. De verzender heeft namelijk het pakket als buspakje verstuurd, het was waarschijnlijk beter geweest om dit op een andere manier te versturen.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Daisysweres