Klacht: slechte bezorging

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

27 juni een bestelling gedaan via Bol.com. Deze bestelling zou 29 juni bezorgt worden bij mijn thuisadres in Geldrop. Donderdag lag er netjes een briefje in de bus dat de bezorger langs geweest was en dat ze vrijdag 30 juni tussen 11.00 en 15.00 terug zouden komen.
Vrijdag ben ik gehele dag thuis geweest en geen bezorger gehoord of gezien, geen briefje in de bus. Die middag na 15.00 uur kijk ik op mijn track and trace, waar staat dat de bezorger langs geweest is maar ik niet thuis was en dat ze het zaterdag tussen 9.00 en 13.00 nog eens proberen.
Zaterdag ook gehele ochtend thuis geweest, en GEEN bezorger gezien, zelfs niet langs zien rijden met zijn bus. Je krijgt van bol.com automatisch een bericht als de bezorger het pakket niet heeft kunnen bezorgen met weer de track and trace. Dus ik heb om 11.10 een mail van bol.com met WEER de mededeling dat het pakket niet bezorgt kon worden omdat ik niet thuis zou zijn geweest.
Ik woon in een flat en loop helemaal naar beneden om te kijken of er wel een briefje in de brievenbus ligt, maar ook die weer nergens te vinden.
Dit is nu al de 3 bezorgpoging, terwijl de chauffeur van DHL 2 keer niet langskomt en de track and trace aangeeft dat ik niet thuis blijk te zijn, terwijl dit wel DEGELIJK zo is geweest. De chauffeur is met andere woorden gewoon twee keer niet op komen dagen!!

Overigens is dit al de tweede keer dat dit zo voorkomt.

TOTAAL NIET.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:41 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat er geen bezorger aan heeft gebeld tot twee keer toe en er ook geen kaartjes zijn achtergelaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn excuses dat u hierdoor dit pakket zoveel later pas ontvangt en voor niet hebt zitten wachten deze twee dagen. Ik heb hier direct melding van gemaakt bij het depot. Voor deze zending doen we vanavond weer een bezorgpoging, ik verwacht dat het dan wel goed gaat!

Hartelijke groet,

Tom