Klacht: Slechte bezorgers en bedelen smeken of ik hun extraan geld wil geven

op 12 september 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Ik heb bezorgers gehad de eerste x hebben ze het bankstel niet boven gebracht. De tweede x kon het ineens wel…Maar moest ik wel extra geld aan hUn betalen. Bedelen om ieder een aardig zakcentje er aan over te houden. Lampgebroken beneden in de gang. Zaak gebeld en de bezorgers hadden idd toegegeven gebedeld te hebrengen om hum een goede fooi te geven. Ik had samen met me dochter die hier snel naar toe was gekomen een paar euro maar dat vonden ze niet genoeg. Het zweet droop over me heen wist niet hier mee om te gaan. Heb daarna staan te huilen. Zaak gebeld en ze zeiden dat ze gesproken hadden met bezorgers dat ik al blijkt moet zijn want heb opgelost dat eerste bezorgers het nu snappen met een bank als deze..Wat overigens 2 en x was die week..Bij andere klant hadden ze ook niet bovengebracht. En die 2 en zouden niet meer bedelen bij klanten. Nou ik was niet blij….Wat heb is daaraan. Mijn gevoel is nog steeds rot. En me lampkapot.zou u dan tevreden zijn met een bloemetje?????pfff ze geven fietsepietsie en laptops. Nou kreeg een andere tegemoetkoming een hotelbon.vind dit ook geldklopperij. Reiskosten erheen en duur eten daar.wil helemaal geen hotel. Jade me goed willen voelen blij willen zijn.vind dit echt schande. Bedelaars van een erkende zaak. Ben nul samen met me zoon bezig op een goedag antwoord terug. Hoop dat jullie me antwoorden. Tel 010 7528257 bonnummer10106726 de man die de bonderstaande voor hotel heb gegeven der dogan de bedelaars die bezorgen zijn bekende bij hun even als de bezorgers waar ik nog een weekeer op me bank heb gewacht..terwijl hij gewoon over de yrap kon. Graag hoor ik van u want laat dit nietzo maar met een hotelbonbekende afschepen paula van derwijst

Dat iemand me netjes terug bel.en de fout toegeef.ipv dit is niet zo erg. U heeft u bank toch. Met een trauma om iemand zo ooit nog binnen toehalen. ..angst voor bedelaars.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 12 september 2016 om 15:52 geantwoord

Heeft op 12 september 2016 om 16:08 geantwoord

Dat is het punt nu juist. De oplossing gaat me ook weekgeld kosten. Hethotel is gratio om te slapen. Maar je moet er ookontbojten er heen reizen en dineren. De kosten zijn best hoog en ik ben maar alleen.ik heb niets aan een bon 20 procent korting op woonsquare het moet mij weer geld gaan kosten. En mijn lamp in de gang gebroken...energie die erin gestoken is met stress.zit op een onhandig telefoontje al drie weken te mailen en te bellen omdat me laptop stuk is.heb niet eens nog genoten van me bank. En dan moet ik het doen met een hotelbon terwijl er asociaal bezorgd is. Moeten klanten jullie personeel op zo manier opvoeden dan?????? Denk dat de klanten andere moeten waarschuwen voor de asosialebezorgmannen hun eisen.schande!

Reactie van de melder van de klacht Pa52

4 maanden geleden - De klacht hier heb ik pas gestuurd nadat mijn kado zoals het genoemd werd de hotelbon ik heb maandag nog gebeld en de telefoniste zei dat ik moest mailen. De hotelbon maak ook mijn lamp niet benede. En bel hel mailen en bellen zat. Voel me helemaal niet goed behandeld!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Pa52