Klacht: Slechte bezorgers!

op 04 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik vind het diep triest hoe de bezorgers te werk gaan in Spijkenisse. Ze drukken maar gauw op de bel en gaan weer snel naar de volgende. Daarnaast is het schandalig hoe de briefjes ingevuld worden als je niet thuis bent!! Het lijkt wel een stuk vuil die dit bezorgen! En dat onder zo een naam. Dhl en ups doen altijd meer hun best dan jullie

Niet met PostNL

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Bakker, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u zo ontevreden bent over de bezorging op uw adres. U geeft aan dat de bezorgers niet lang genoeg wachten en dat de briefjes erg onzorgvuldig of niet worden ingevuld. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag ontvang ik van u de 3S-code van het betreffende pakket, zodat ik een melding kan maken om dit met de betreffende bezorger te bespreken. Ik hoop uiteraard dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Bakker, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Plaka

3 maanden geleden - 3SKABA135599105

Heeft op 04 mei 2017 om 18:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Bakker,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb hiervan een klacht opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende van deze medewerker en die zal dit bespreken met de bezorger om dit beter te laten verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Plaka