Klacht: Slechte Bezorger

op 23 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bel is stuk en heb ik een briefje opgehagen. Hij klopte niet en wacht niet. Geen telefonisch kontakt, staat op het briefje, Ging niet bij de papieren bak . in plastic zakje, bij de buren achter laten. Bood niet voor de 2e keer. Stuurde naar een gesloten DHL Service Point en nu is die retour afzender.
WAARDELOZE bezorger.

Gewenste Oplossing:

Op tijd bezorgen, geen excuus Corona virus

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 maart 2020 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard begrijp ik dat u heel erg teleurgesteld bent dat u uw pakket niet thuis in ontvangt heeft kunnen nemen. De chauffeur is echter niet verplicht om een verzoek dat op een briefje vermeld staat op te volgen en mag geen pakketten ergens onbeheerd achterlaten. Tegenwoordig gaan pakketten na de eerste bezorgpoging naar een PostNL punt en heeft u zeven dagen de tijd om het af te halen. Het spijt me dat in uw geval het pakket retour is gegaan. De exacte reden van retour staat op het pakket zelf. Als de reden van retour onterecht is, dan kan de afzender bij ons een klacht indienen als opdrachtgever voor de verzending van het pakket. Hopelijk kan de afzender het spoedig opnieuw naar u versturen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 23 maart 2020 om 13:38 geantwoord

Uw bezorger heeft naar een DICHTE (ivm corona virus) service punt gestuurd. Intern communiceren jullie ook zo slecht. Stuur u een te goed bon voor verzending aan drogist.nl

Alle klachten die gemeld zijn door MariaLebour