Klacht: Slechte bezorg service

op 08 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je blijft thuis omdat dhl tussen 9-13 uur langs zou komen, maar helaas zijn ze niet langs geweest. De rest van de dag ook niet. Ik heb de hele dag hun site inde gaten gehouden dat de koerier onderweg was en ineens om 18 uur staat er dat ik niet thuis was…. terwijl ik dat dus wel was. Er is dus geen koerier bij mij langs geweest.

Gewenste Oplossing:

Als ze zeggen dat ze tussen 9-13 uur komen. Dat ze er dan ook zijn. Of anders laten weten dat ze later zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 mei 2017 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te moeten vernemen dat de levering zaterdag niet is gelukt. Ik ga de melding maken dat u niet thuis zou zijn geweest. Dit had de melding overmacht moeten worden. We hebben helaas nog geen active track&tracing die kan aangeven of de chauffeur vertraagd levert.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JElhel