Klacht: Slechte bereikbaarheid klantenservice !

op 07 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Een tijdje geleden heb ik via Tommy Teleshopping het artikel Alcachofa de Laon besteld. Het artikel is mij niet goed bevallen. Mocht het artikel niet naar wens zijn, dan kon ik het binnen de termijn van 30 dagen terug sturen. Dit heb ik ook netjes gedaan, tot heden heb ik mijn geld niet terug ontvangen. Vervolgens probeer ik al een aantal dagen binnen kantoortijden de klantenservice te bereiken via: 0900-0400032. Na lang wachten wordt de verbinding verbroken. Dit kost mij ook een hoop geld en tijd. Toen heb ik geprobeerd via de bestellijn binnen te komen en toen kreeg wel meteen iemand aan de lijn, wat ik nog al gek vind. Gevraagd of zij mij konden doorverbinden met de klantenservice. Dit was niet mogelijk en ik moest het maar een andere keer proberen. Ik vind dit een hele slechte service, terwijl ik wel vaker bij hun een bestelling heb geplaatst.

Ik zou graag willen dat zij zo snel mogelijk mijn € 50,- terug storten op mijn rekeningnummer: 865435545 tnv R. Hardin, Den Haag.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 18 oktober 2011 om 11:45 geantwoord

Controle retourzending en storting aangevraagd bij de afdeling administratie.

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient veel geld door klanten die gaan bellen via de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Alle klachten die gemeld zijn door rosita95