Klacht: Slechte behandeling van CV storing bij ouders van 83 jaar oud.

op 01 december 2016 over Bonarius Verwarming in de categorie Installatiebedrijven

Ik mail u over een bijzonder vervelende situatie bij mijn ouders, uw huurders op het adres Industriekade 2, Sassenheim.
Zij zijn ruim 55jaar uw klanten; ze zijn beide 83 jaar oud en hebben een kwetsbare gezondheid.
Op maandagmorgen 28-nov is hun CV uitgevallen. Vanwege ziekenhuis bezoek (mijn vader is dezelfde middag ook nog door ambulance naar Leiderdorp’s ziekenhuis gebracht) is pas in de middag gebeld met uw WSt en ingesproken op uw v-mail. De temperatuur in huis is dan 8 graden!
Op maandagmiddag is ook met het noodnummer van Bonarius gebeld. Niemand belde terug om te helpen! Dinsdag belde ik WSt, die wijst verantwoordelijkheid door naar Bonarius en doet zelf niks anders dan doorverbinden met Bonarius. Die hebben storingsmonteur ingepland op dinsdag ná 15uur en het kan zijn dat deze pas 20.00u komt. Onmogelijk slechte timing vanwege beide ziekenhuisbezoek momenten van mijn moeder aan mijn vader! Om 17.00u kwam monteur, maar had onvoldoende onderdelen mee. Dat bestaat toch alleen in een slechte film!! Monteur laat straalkacheltje achter!? Temperatuur in huis stijgt naar 14 graden; mijn moeder is 83jaar! Monteur laat mijn moeder achter met kapotte CV en zegt niet te weten wanneer hij -of een ander- de klus afmaakt. Echt kansloos! Mijn moeder vraagt met klem aan monteur om woensdag tussen 13-14u de klus af te maken. Bonarius laat niks horen. Woensdag 14u belt mijn moeder met Bonarius. Daar wordt laconiek gezegd dat onderdeel pas later in de middag beschikbaar is en een monteur vandaag niet meer komt. Temperatuur in huis is 16 graden; mijn moeder is 83 jaar en verkleumd. Bonarius zegt dat monteur donderdag tussen 08-10uur komt. Mijn moeder gaat overdag naar bibliotheek om in verwarmde ruimte een krantje te lezen. Mijn vader ligt (gelukkig) in ziekenhuis en zal mogelijk donderdag (vandaag) naar huis komen. Vandaag om 09.00u komt monteur. Om 09.15u komt CV weer op gang. Dat is 3 dagen na de storing is ontstaan.
Wij vinden deze oplossing onmenselijk voor uw huurders, slecht voor uw reputatie en beslist geen bijdrage aan sociaal maatschappelijke ondernemen! Iedereen kan het druk hebben, maar in de kou laten staan, laat zien dat er geen plannen gemaakt zijn om deze pieken aan te pakken. Een monteur die letterlijk de klanten in de kou laat staan, omdat er geen onderdelen zijn. Kan gewoon niet. Onderdelen die pas 2e dag daarna gemonteerd kunnen worden is ook geen logistieke topprestatie.
Kortom ik heb een klacht, een bijzondere klacht, namens uw huurder die beide 83jaar oud zijn en jarenlang loyaal aan uw WSt.

Ik verwacht dat u ten eerste leert van deze feedback, uw processen aanpast en tenslotte uw huurders (mijn ouders) hiervoor uw WARME excuses maakt. Hoe koud zou u zich voelen in een dergelijke situatie? Hoe fijn zou het zijn als dan iemand je belt en helpt? Vrienden en familie hebben deze zorg namens u waargenomen voor de afgelopen 3 dagen. Wat zou het fijn zijn als u iets van u laat horen.

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bonarius Verwarming

Alle klachten die gemeld zijn door Roelf1968