Klacht: Slechte behandeling door servicepunt met beperkte openingstijden

op 23 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beperkte openingstijden terwijl er een paar honderd meter verderop een winkel is als servicepunt. Nu kon ik van vrijdag tot maandag 16 u wachten en werd vervolgens weinig klantvriendelijk behandeld.

Nooit meer bij het betreffende servicepunt t afleveren

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 juli 2019 om 11:46 geantwoord

Beste heer Van Rooij,

Bedankt voor uw bericht.

De verzender van uw pakket heeft bij het aanmaken van het zendingslabel het buurtpunt aan de Henry Didonweg geselecteerd. Mocht u hier niet zelf voor hebben gekozen bij het plaatsen van uw bestelling, dan adviseer ik u uw klacht hierover neer te leggen bij de verzender.

Buurtpunten kunnen inderdaad beperkte openingstijden hebben. Omdat deze buurtpunten servicepunten bij gewone particulieren zijn, verwachten wij niet deze deze particulieren ook hun hele weekend opofferen om pakketten af te geven. Vandaar dat deze buurtpunten vaak alleen van maandag tot en met vrijdag zijn geopend.

Mocht er in de toekomst nog eens een pakket naar dit buurtpunt gaan, dan kunt u het beste naar onze website gaan om een andere afspraak te maken. U kunt er dan bijvoorbeeld voor kiezen het pakket bij het andere servicepunt in uw buurt te leveren, of om het pakket toch (nogmaals) bij u thuis te laten aanbieden. U kunt wat dat betreft altijd de keuze maken die u het beste uitkomt.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel