Klacht: Slechte begeleiding van dierentransport

op 17 juli 2016 over Delta Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Ons puppy is vrijdag conform planning in Atlanta aangekomen, het betrof vlucht KL6075, vervolgens was de begeleiding in Atlanta zo abominabel slecht waardoor zij onnodig 6 uur langer opgesloten is geweest. De ontvanger ruim 6 uur in de stress heeft gezeten en hemel en aarde in beweging heeft gebracht om iemand te vinden die zich verantwoordelijk voelde voor deze situatie. Wij deden hetzelfde vanuit onze woonplaats. Niemand voelde zich verantwoordelijk, het leek er op dat zij nog een nacht onnodig, want de papieren waren in orde en alles was betaald, in het pension had moeten verblijven. Het argument dat werd gebruikt was dat de broker er niet was. Hier is vooraf niets over gezegd en was volgens vcklogistics ook onzin. Ook zij hebben nog geïntervenieerd. De KLM hulplijn verbrak na een half uur in de wacht gestaan te hebben de telefoonverbinding, de chatondersteuning kwam tot de conclusie dat niet KLM maar Delta aangesproken moest worden en vervolgens konden wij niets doen. De ontvangende partij Kellie Cosby heeft uiteindelijk iemand gevonden, een dame, wij kennen haar naam niet, die geholpen heeft en dit onzinnige proces dat 6 uur heeft geduurd tot een goed einde heeft gebracht.

Indien degene die dit proces verziekt heeft berispt wordt en de processen intern beter georganiseerd worden. Wij willen hierover geïnformeerd worden. Excuses voor ons en Kellie, evt. onnodig gemaakte kosten bij ons zijn dit telefoonkosten voor de 6 uur wachttijd en stress van Kellie zou u kunnen nagevragen wat haar extra kosten zijn geweest.
Het belangrijkste advies dat ik u kan geven is dat u er voor zorgt dat dit soort processen voor iedereen duidelijk zijn, zorg dat medewerkers weten wat er verwacht wordt en zorg voor een aanspreekpunt als er iets niet goed gaat, dit levert dan voor mens en dier geen onnodige stress op. Zorg dat medewerkers zich verantwoordelijk voelen. Beloon de dame die dit heeft opgelost.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Delta Airlines

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delta Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jort Kooijman