Klacht: Slechte beeldkwaliteit na software update Philips M7 DSR 8141

op 25 november 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Na een software update op 24 augustus jl. is de beeldkwaliteit slecht, soms uitval en een haperend beeld. Op 24-11-2016 gebeld met de klantenservice van Canal Digitaal en daar het volgende antwoord gekregen: tsja sommige decoders hebben het overleefd en sommige niet! Maar we kunnen u wel een aanbieding doen, een nieuwe decoder van € 149,00 voor € 68,50 maar wel met een contractverlenging van 1 jaar! Heb ik het nu verkeerd begrepen? Decoder van amper 2 jaar oud gaat stuk door een software update van Canal Digitaal en ik moet maar een nieuwe aanschaffen?

Een goed werkende decoder zonder een verlenging van het contract zonder verdere kosten

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 week geleden - Goedemiddag meneer van Gunst, Hartelijk dank voor uw bericht. Zojuist hebben we een reactie willen plaatsen op dit bericht. Helaas is deze reactie voor ons niet zichtbaar, waardoor het lijkt alsof deze niet goed is doorgekomen. Mocht het zo zijn dat u tweemaal dezelfde reactie ontvangt dan bij dezen onze excuses. We hebben u vandaar meerdere keren geprobeerd te bellen, om dit probleem direct en adequaat op te lossen. Helaas hebben we u niet kunnen bereiken. Zou u via deze weg wellicht wat opties kunnen opgeven qua tijdstippen en dagdelen waarop we u kunnen bereiken? Indien u liever meteen contact heeft, zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 0900-9323 (€1,- per gesprek) van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00. Onze excuses voor alle ongemak. Met vriendelijke groet, Janet Webcare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht RonvanG

4 dagen geleden - Inmiddels is de klacht naar tevredenheid opgelost door Canal Digitaal waarvoor mijn dank!

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 01 december 2016 om 11:14 geantwoord

Goedemiddag meneer van Gunst,

Wij vinden het prettig om te vernemen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Wanneer u nog vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch, per mail of via Facebook bereiken. Onze collega's zullen dan voor u klaarstaan om uw vragen te beantwoorden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Adrian
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door RonvanG